Indiferent de vârstă, fii activ! Reviewed by CD on . Este destul de greu să te angajezi când ești mai în vârstă. Majoritatea companiilor își doresc oameni tineri, care să se plieze mai mult și mai ușor pe cerințel Este destul de greu să te angajezi când ești mai în vârstă. Majoritatea companiilor își doresc oameni tineri, care să se plieze mai mult și mai ușor pe cerințel Rating: 0
Ești aici: Acasă » Articole Recomandate»Indiferent de vârstă, fii activ!

Indiferent de vârstă, fii activ!

Indiferent de vârstă, fii activ!

Este destul de greu să te angajezi când ești mai în vârstă. Majoritatea companiilor își doresc oameni tineri, care să se plieze mai mult și mai ușor pe cerințele actuale, deși pe anumite poziții, angajații de peste 55 de ani pot aduce un plus de valoare, motiv pentru care agenția națională pentru ocupare forței de muncă, continuă campania de reintegrare a acestora pe piața muncii.

 Agenția Națională pentru Ocuparea Forței de Muncă implementează proiectul „fii activ la orice vârstă”, care are ca obiectiv general conștientizarea șomerilor peste 55 de ani și angajatorilor cu privire la importanța conceptului de îmbătrânire activă pe piața muncii. Grupul țintă al proiectului îl reprezintă 43 de instituții ale serviciului public de ocupare din România. Campania de informare se realizează atât la nivel național, cât și la nivelul fiecărui județ.

Unul dintre rapoarte s-a referit câteva din cauzele socio-culturale care afectează capacitatea persoanelor de peste 55 de a se angaja și anume: tranziția și restructurarea pieței forței de muncă, munca la negru, condițiile dificile de muncă până în 1989 sau condițiile dificile de trai înainte de 1989 care au dus la consumarea prematură fizică și psihică. Agenția națională pentru ocuparea forței de muncă, nu doar că îi sprijină pe cei trecuți de 50 de ani, dar are și anumite sfaturi pentru ei, tocmai pentru a le face și mai ușoară reintegrarea pe piața muncii: să își facă un CV foarte bun, să-și facă o listă cu niște companii unde s-ar potrivi ca și cultură organizațională, experiență și să aplice acolo sau să nu aplice haotic la orice post disponibil.

În pregătirea acestei campanii, în cadrul proiectului, au fost create spoturi radio și tv, care conțin mesaje cu impact asupra publicului țintă, adică persoane peste 55 de ani și angajatori, precum și un film de scurt metraj care prezintă poveștile de succes ale persoanelor din categoria de vârstă menționată.

Clip to Evernote

Comentează

© 2014 TRANSILVANIA TV Network Mixed By Fabrik

Sus