Primăria Bistrița are nevoie de un administrator public

Primăria municipiului Bistriţa anunţă organizarea în data de 08 septembrie, la orele 10.00, a concursului pentru ocuparea postului vacant de administrator public.

Condiţii specifice de participare:

– cunoaşterea limbii române scris şi vorbit;
– capacitate deplină de exercitiu;
– stare de sănătate corespunzătoare, atestată prin acte medicale;
– studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalent, de preferinţă în domeniile: economic, administrativ, tehnic şi/sau juridic;
– masterat în domeniile “Administraţie publică” sau “Management”;
– experienţă în funcţii de conducere de minim 5 ani;
– cazierul judiciar să nu conţină condamnări pentru săvârşirea unei infracţiuni de serviciu sau în legătură cu serviciul.

Până la data de 09.09.2014 candidaţii vor depune pe lângă dosarul de concurs şi un proiect de management, cuprinzând cel puţin următoarele obiective:

– Dezvoltarea economică şi investiţională în municipiul Bistriţa
– Reabilitarea urbanistică şi edilitară a municipiului Bistriţa
– Protecţia mediului şi managementul deşeurilor
– Elaborarea de studii pentru atragerea fondurilor de finanţare
– Managementul serviciilor publice, relaţiilor cu publicul, informatizare
– Fundamentarea bugetului, urmărirea executării acestuia şi a colectării taxelor şi impozitelor locale.

Concursul pentru ocuparea postului vacant susmenţionat se va desfăşura la sediul Primăriei municipiului Bistriţa, Piaţa Centrală, nr. 6 şi va consta în trei probe:
– selecţia dosarelor,
– proba scrisă,
– interviul (candidaţii vor susţine, în faţa comisiei de concurs, proiectul de management elaborat).

Dosarele de înscriere pentru concurs se depun până la data de 09.09.2014, orele 16.00, la sediul Primăriei municipiului Bistriţa, Piaţa Centrală, nr. 6, iar informaţii suplimentare se pot obţine la Biroul resurse umane şi organizare, camera 8, telefon 0263-224706, int. 118.

Recomandari

Alte Articole