În vederea participării la procedura de atribuire / licitare a locurilor de parcare amenajate în zona străzii 1 Decembrie, bl. 1, 2, 3 şi 4, marcate în schiţa de mai sus, persoanele fizice şi juridice deţinătoare a unui autovehicul, care doresc atribuirea unui loc de parcare, sunt invitate să depună la Primăria municipiului Bistriţa, sediul Serviciului public municipal „Direcţia Patrimoniu”, str. Gheorghe Şincai nr. 2 – la etaj, începând cu data de 23.06.2014 până la data de 11.07.2014, următoarele documente:
a) cerere tip;
b) documente privind domiciliul / rezidenţa: copie B.I./C.I. şi actul de proprietate, contract de închiriere avizat de Direcţia Generală a Finanţelor Publice Bistriţa-Năsăud pentru cele încheiate cu persoane fizice în imobilul aferent asociaţiei de proprietari / locatari, act de donaţie sau moştenire, extras de carte funciară de dată recentă, după caz;
c) copie după certificatul de înmatriculare a autovehiculului / autovehiculelor;
d) documente privind dreptul de utilizare a autovehiculului: contract de leasing;
e) copie certificat de căsătorie în situaţia în care la aceeaşi adresă domiciliază două familii;
f) certificat de încadrare într-o grupă de handicap, a unui membru al familiei solicitantului, dacă e cazul;
g) acte doveditoare că este veteran de război, membru A.F.D.P.R. sau beneficiar al prevederilor Legii nr. 189/2000, dacă este cazul;
h) cupoanele de pensii, soţ şi soţie, pentru acordarea reducerii de 50% a abonamentului în cazul în care media pensiilor nu depăşeşte salariul minim pe economie;
i) declaraţie pe propria răspundere pentru persoanele care nu înregistrează venituri, pentru acordarea reducerii în cazul pensionarilor;
j) declaraţie pe propria răspundere că nu deţine garaj amplasat pe domeniul public.
În zona menţionată au fost amenajate 111 locuri de parcare.
Data atribuirii / licitaţiei se va aduce la cunoştinţa publică prin afişare la scara blocului şi prin mass-media locală.